Nationella.

idag fick jag äntligen reda på nationella provet i Svenska B.
var riktigt nervös innan för jag visste verkligen inte om jag hade klarat de skriftliga...
Tydligen så hade det gått väldigt bra och det var en självklarhet att jag fick högsta betyg på samtilga punkter och på den krönika jag skrev sen fick jag VG på den muntliga delen så jag är nöjd med betyget. och vilken lättnad.

alltså, ännu en kurs avklarad. HURRA.

nu har jag bara några punkter kvar i block tre på personlig försäljning sen är även den kursen klar.
SKÖNT.

har precis ätit tacos med mormor morfar mamma och oskar. ska ta en dusch och sen blir det nykter utgång på G3ikväll med AnnaG och Linnéa.

/patten

Kommentarer
Postat av: Snygga jag

Grattis Pattis !!!

2010-05-20 @ 20:51:53
URL: http://amandafernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0