Oslo

kören gick asbra, det låter så fint när alla verkligen tar i och sjunger tycker jag!:)

tror ingen fattar hur extremt stressad jag är. kommer åka på magsår igen. det känner jag på mig!
Sen kan jag inte slappna av heller... för då vet jag att jag kommer bli sjuk, så fort jag verkligen varvar ner och tar det lugnt åker jag på typ 40graders feber. konstigt de där. varför blire så?

Nu ska jag gå och sova, ska fälla några tårar för att jag inte hittat balklänning än.
OM NÅGON DÄR UTE HAR EN ATT HYRA/SÄLJA. SÄG TILL!!!!


godnatt era godisar!



och elin, i sommar kommer jag mest troligt att flytta till Oslo.
Jag är sjukt nervös och saknar redan alla, speciellt mamma.. haha.
Men finns det inge jobb i det här landet så får man väl flytta :)
Ska iofs bli skönt att bo med systrarna... sen blir jag en erfarenhet rikare!

puss

Kommentarer
Postat av: elin

oslo kommer nog passa som handen i handsken för dig! kanske hittar dig en man där nere;)

2010-05-05 @ 08:36:35
URL: http://elinviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0