plugg

hade väärlds mys hos mormor och morfar igår.
man blir verkligen behandlad som en prinsessa när man är där.

la mig vid 11, kunde inte somna innan 12 för jag låg och hade panik över allt jag måste bli klar med innan studenten... har precis gjort ett prov som jag tränade på typ 10min alldeles innan. oerhört osmart gjort av mig men Håll tummarna.
Idag så måste jag hoppa kören bara för att bli klar med dom där jävla blocken också som vi har i personlig försäljning, känns lite förjävligt.

Så blir plugg och hockey ikväll. Kanske blir lite kubb med mamma om det kan sluta regna.
mycket klagandes nu men man måste ju ha sådana dagar ibland också.

16dagar till studenten idag, heeelt sinnes.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0