söndag

nu är helgen över. trodde jag. ryktas om sommarfest i Åre ikväll.
Kommer så klart vara nykter om jag ska dit, men jag är så sjukt trött så skippar nog de.. hm!

annars har jag haft en toppen bra helg, om man bortser från alla pengar som rykt... men man lever ju faktiskt bara en gång så då måste man passa på. blir typ på förbannad på de som sitter med flera flera tusen kronor på kontot och alltid säger att de inte har råd med nåttt! man måste ju leva och offra lite :)


blir det inte sommarfesten kommer jag ligga i min rosa, världens skönaste morgonrock och kolla på Wipeout och skratta sönder som vanligt. de är så bra, önskar jag fick va me å tävla!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0