Tisdag

Jobbade över på skolan till nästan klockan fem idag.
Inte alls kul när man började 08.15...

Är hemma nu, det behövs när man är så trött. Ätit mat och kikat fotboll på Cuba (Järpen vann) skönt att komma ut lite... Snart äre hockey och jag måste träna på prov, FÖR I HELVETE kan ni sluta ge oss massa prov i slutet?
Bara de jag ville säga.

nä håååkkiiiii time nu, hoppas på en händelserik match annars somnar jag garanterat i soffan.

pussipuss



Förresten är jag less på min lärare som sa att jag skulle få veta betyget på provet jag gjorde idag. Tre gånger sa hon att hon snart skulle rätta det så jag skulle få veta mitt resultat. kvart i fem sa jag till henne GLÖM INTE att rätta och maila ut betyget nu då "nejnejnej ska göra det på en gång" samtidigt skickade jag ett mail till henne där jag påminde henne om det. Tror ni hon har mailat svaret? såklart INTE.

Alla i klassen vet vem jag pratar om, virrhönan själv :) (tycker om henne ändå) 



Kommentarer
Postat av: elin

jaa nog är hon en virrhöna! haha

2010-05-19 @ 08:51:18
URL: http://elinviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0