bläääääää

Kära Dagbok!
 
ursh fy fan i helvete sunk bajs vad dåligt jag mår!

såg ut som ett jävla grishus i mitt rum när jag vaknade också, så då vare bara till å städa....jag är själv riktigt jävla förvånad att jag hade ork till det. Men ja, man blir lika förvånad varje gång.

hoppas att allt gått vägen hemma hos Josse bara... näe nuuuu så ska jag allt gå och titta på tv. är även sjuukt hungriig... FUCK söndagar!! visst äre söndag idag?! ärsh, lär ju visa sig...

DAGENS:

BRA : har inte hänt något bra än...

ANUS : Jag mår som en apa!

tack å hej

Kommentarer
Postat av: suuus

dagens bra: att vi träffas imorn!
Puss på min kalaspuff! (:-)

2007-12-02 @ 17:51:13
URL: http://susant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0