hej!

Käääääradagboken!

IDag så har jag varit ledig från skolan. Heelt underbart måste jag säga. Vaknade ganska tidigt först, snackade med syrran lite. Men klev upp vid halv 1. hur skönt som helst.
Sen så slog jag in JulKlappar lyssnade på JulMusik och drack varm choklad=) ooobeskrivligt gott.
Efter ett tag kom min "lillasyster" hem. vi satte oss ner och Pysslade, gjorde Julkort osv...=)

Efter maten som bestod av Fisk och PressadPotatis så satte jag och barna igång med att göra Pepparkakor.
Helt otroligt att de lyssnade på vad jag sa, ät inte deg gör INTE såå, gör så, tvätta händerna sluta bråka å allt. Det har jag aldrig varit med om tidigare! never. Kanske har börjat mogna på sig lite=)

Och nu har alla dragit, bara jag och mamma hemma nu! mysigt det med.
Skulle egentligen kika på idol med brudarna i Mörsil, men syrran å hennes Man har tagit bilen så jag tar mig ingen vart=( snyft!

saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaknar JONATHAN! fy fan alltså vad jag älskar dig! Trodde inte att ens känslor kunde vara så starka för en annan människa, men jag hade helt jävla fel. Så jag känner för dig är helt obeskrivligt bra! älskar dig.<3 min.

Synd att vi inte kan träffas i helgen bara:(

wij nu kom minkära mor in med Julmust till mig:D göööööötttt!

men aja, nu så ska jag dunsta. Love you all.

DAGENS:

BRA: Ledig från skolan och att hade varit perfekt om Jonathan var meed mig.

ANUS: Jonathan är och spelar fotboll:(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0