Lucia?

KärasteDagbok!

ja idag är det den 13dec, vilket betyder att det är LUCIA! och jag har inte ätit en pepparkaka. inte ätit en lussebulle   :( och detta ska vara lucia? Var ett mysigt Luciatåg på skolan iafl:) Perfekt start pådagen. Höll ju på att missa bussen imorse! Som alla andra dagar, men idag hade jag turen med mig, var tvungen att springa. haha=D.

Sen kämpade man för fullamuggar på skolan... som vanligt, typ? ah, ja nästan iafl. fick sluta tidigare, tack krisse:D
Efter skolan ringde jag ill Jojje, skulle kolla på Lucian på domus tsm, vi och massa andra. men han klagade ju bara på hur sena de var!! Men sen när de kom blev han nöjd. Agnes var absolt finaste:).

Sen svek han mig och åkte hem. Blä. så jag och hanna tog en liten tripp på staden, köpte klart julklapparna sköööönt vill jag lova. :) Sen åkte jag med bussen hem...

men nu gottfolk så ska jag ta ett varmt bad, så hörs vi i nästa Blogg!=)
puss på re.

älskar dig jojje!

DAGENS:

BRA: Lucia!

ANUS: Mitt livs sämsta Lucia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0