patty

KääraDagbok!

Igår kväll så kom JojjeBojje och hälsade på:) vi tittade på tv och åt godis bråkade;) osv... typ! Klev upp strax efter sju medans guuubben låg kvar  sängen och snuuuusa på kudden: ) sen begav vi oss mot bussen, kallt som satan. Men man är ju från skogen och är vanare än vanast ; ).

Började med Turism gääääääsp, matte, två timmars Lunch, Svenska och slutligen Engelska. klockan var då nästan halv fem. Galet trött som man var halkade man vidare ner till stan där jag träffade min lilla flickscout Jonathan:D    Ingen man med smuts på händerna och hår på bröstet inte;)  närå!<3

vi skuttade till Donken och käkade. älskliing betala, så klart ; )! Mätta som nå jävla as gick vi och väntade in min buss, visade även Jonathan en av mina starkare sidor: Prata Norska... ja man skulle kunna tro att jag är Norsk. Dock inte enligt Jonathan ; (.

och nu sitter jag och väntar på att universums bästa program ska börja, desperatahusfruar : )<333 sen blire till åå sussa...själv:( aja! byeeee

DAGENS:

BRA: Vakna upp med det vackraste på jorden, jonathan<3

ANUS: Jonathan är hos Swarre å kollar fotboll : ( SKA JU MYSA MED MIIG ; /


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0