Hurt!

Känns som om tiden står stilla! om jag bara kunde spola tillbaka tiden, om jag visste att dina kyssar var de sista och att det var sista gången jag fick ligga med mitt huvud på ditt bröst å känna ditt hjärta slå för mig, hade jag stannat tiden där för all framtid. Jag hade aldrig låtit dig gå! Jag hade aldrig låtit dig förvandla mitt hjärta till någonting tungt svart och dystert. Jag hade aldrig låtit dig  ta mitt hjärta ifrån mig. Jag skulle offra allt jag har för att få känna din kärlek igen, känna dina andetag mot min kind, bara få ligga och titta på dig när du sover och veta att du alltid kommer att vara min, vad som än händer, att du aldrig skulle lämna mig!
Jag vill spola tillbaka tiden, vakna av dina kärleksfulla kyssar och lodsas sova bara för att jag vet att du skulle kunna hålla på i en evighet utan att tröttna!
Vill bara spola tillbaka tiden, höra hur du viskar "jag älskar dig patricia" i mitt öra, och känna hur fjärilarna flyger runt i hela min kropp för att jag är så lycklig när jag är med just dig!
Jag skulle kunna offra allt för att bara få vara med dig och göra ingenting, bara känna din trygghet!
Jag skulle göra vad som helst för att få smaka på dina läppar, ruffsa till dig i håret eller tårka dina tårar!
Jag skulle gör allt för dig, allting för oss! För det fin vi hade, och det finaste jag någonsin haft (?)

Men jag trodde aldrig att jag skulle kunna vara så här ledsen trodde aldrig att du skulle lämna mig.
Trodde att det alltid skulle vara du ocj jag, det var ju det du sa.. och jag litade på dig!

jag är inget utan dig. vill aldrig vara utan dig.

</3

I will always love you!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååh Patricia jag blir alldeles tårögd av att läsa din otroligt fina blogg!, uscha, fan att kärlek ska ha en sån bajsiga sida oxå
=/ Det låter jättejobbigt de du känner, och det kändes enda in i hjärtat de du skrev! :') Puss på dig

2008-04-14 @ 23:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0