sol

Vilken day, hade NAProv första timmen idag, vet inte hur det gick men... ett G iafl:)
var klar med det efter någon timme skulle jag tro klockan var typ halv 10 då så vi skulle ha rast till halv 1... men då så sa vår lärare att vi kunde ha datan då istället så slapp vi ha det efter lunch! as bra tänkte vi... sen så kom våran Handels lärare å sa att vi inte behövde ha Handel idag! så vi slutade klockan kvart över 11:D

Åt lunch, som för överigt smakade kattskit. Och eftersom att det är Hannas födelsedag idag så gick hon å jag å myste på tehuset, as mys!
Och efter det så gick vi en runda på stan... inte sååå kul när man inte har pengar bara!
Efter det så skulle Hanna köpa glass så vi satte oss på ett ute ställe och stekte i SOLEN som jag älskar otroligt mycket.<3 så jävla skönt att det börjar bli sommar nu alltså.... orka inte med slask å snö!=/

å snart åker hanna till mörsil:( vad fan ska jag göra då??? inte ett skit:( vill inte vara själv! jag hatar verkligen det!:(
suck.

Jag klarar mig aldrig ensam. Vill inte tycka om dig såååååå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sorgligt att han gjorde slut...Verklien :'(

2008-04-19 @ 10:30:01
Postat av: Amanda Fernandez

Du klarar dig utan bögen!

2009-03-24 @ 22:22:40
URL: http://amandafernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0