Inga tanklösa, menlösa ord!

Fest igår hemma hos mig! det var riktigt riktigt trevligt!
Träffade folk som jag inte träffat på hela sommaren, så det vill jag TACKA er för.

Idag när jag vaknade mådde jag verkligen som ett svin, aa alltså kunde knappt röra mig utan att spy!! Men jag skyllde inte på någon annan än mig själv... eller, ja typ iafl!

Så idag har man städat och käkat mat från ragnars, alltid lika gott! Och nu vette sjutton vad man ska hitta på? kanske blir utgång ikväll också, men det tvivlar jag på!

/Pytti
 

Ja, blir utgång ikväll ändå! Druckigt lite vin och precis öppnat min första cider, hoppas på en lyckad kväll!

J<3

/pytti


Kommentarer
Postat av: Lina

SYndsyndsynd att jag inte va mä resten av kvällen :( <3

2008-08-24 @ 21:10:31
URL: http://liinap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0