Skolstart

Första skoldagen idag, kunde inte sova en blund av någon konstig anledning inatt! Somnade vid fyratiden skulle upp kvart i sju och duscha. Sov hos lovely hanna, klockan 8 toog vi bussen in till staden och var oerhört redo och pepp för det nya läsåret. Men då vill jag baara säga här och nu att JAG HATAR REDAN SKOLAN, efter genomgången på Svenska lektionen så kände jag verkligen hur less jag var! Tittade på klockan tusen gånger och tyckte åter igen att tiden gick tusen gånger segare än vanligt! Hur ska det då blir när vi börjar på riktigt?
Sen var det 400 ettor som börjat på skolan, skolan är överfull och om ingen bygger ut matsalen snarast, så gör jag det, där med basta!

Slutade 11, så jag och Jonathan har sovit någon timme i min lägenhet, det behövdes!
Med världens huvudvärk ska jag nu försöka få någon ordning på min älskade mobil, japp gamla bettan!

/Pytti

Kommentarer
Postat av: Linnea

vi kan kolla på klockan å ha lika tråkigt tillsammans på lektionerna ;)

2008-08-26 @ 16:55:06
URL: http://liinneab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0