utekväll

Utekväll igår också! jag hade det riktigt trevligt då precis som i fredas.
Började hemma hos mig, dock väldigt sent med syrran! Men det gick bra. Sen var det Krogen som stod på listan. Men träffade Sara, så jag följde med henne på fest istället!

Träffade mycket roligt folk och var hemma vid fyra tiden.  sur och hungrig som jag var där på slutet var jag ju tvungen att köpa mig en kebab, mwah!
Idag har jag varit duktig och städat köket och toan, för er som inte vet det så är jag sämst i världen på att städa. Men nu är det gjort, vilket känns skönt!

Nu ska jag snart ta mig en dusch, sedan vänta på att bussen till Jonathan ska gå! saknar honom.

Förstörde även köksbordet igår, ILLA PATRICIA! så nu blir det till att köpa ett nytt. Crap!
Skola på tisdag och jag längtar!
/Pytti


Kommentarer
Postat av: saraaf

kul att träffa dig! :D <3

2008-08-25 @ 20:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0