Skolan dag 2

Andra dagen på skolan idag. Jag hade turism till klockan 20 över 12. Vi blev en väldigt liten klass, men det var ju mysigt på ett sätt. Sedan slutade jag. Men stannade kvar på skolan och åt lunch, satt även i lyan med lite tjejer ett tag innan jag begav mig till lägenheten! Hann bara komma hem innan jonathan också kom hit! Som vanligt somnade vi, klockan fyra drog han till Jobbet och jag sov vidare. Nu är jag pigg som en sparris, vilket inte är så positivt när jag ska sova inatt, kommer aldrig somna men andra ord!

Sedan berättade våran nya lärare inom turism, som jag fatiskt inte minns vad hon heter att imorgon ska vi åka runt i Östersund i en turist buss, ska bli spännande att höra vad alla(?) turister i östersund får se/höra. Kommer även att kännas helt fel på något sätt. haha
Och för stunden är jag extra glad, har fått igång min mobil laddare efter mycket MYCKET slit! så snart är jag kontaktbar igen. Har ett stort beroende till mobilen... dagens i-lands problem!?

nä nu ska jag få mig något att äta!
/Pytti

vill tillbaka till solen, å slippa pissvädret i jämtland! Nu vill jag verkligen tillbaka till bulgarien, slippa regn vädret i jämtland!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0