PYTTI!

eey!

Nu var det längesedan, till och med för längesedan jag skrev blogg, eller var i kontakt med en dator överhuvudtaget!
Jag befinner mig i Järpen, som jag har gjort... ja iafl hela veckan och lite utöver det. Problemet är de att datorn och min bäste vän, är... trasig, pajj, invalid... You name it! Så då har man tillslut orkat sig på datorn på mitt rum som för övrigt är pansionerad. tycker att alla är värd en chans! Världens seeeegaste, mest hatade dator. men jag får stå ut, bättre än ingenting som man brukar säga.

Nåå, vad har man gjort under veckan? joo Jonathan har varit här med mig, tack och lov. Vi har sovit, vunnit, förlorat, skrattat, skrikit, ätit... jaa du vet allt sånt där trams, som livet faktiskt består av!
Vi åkte även till min stuga och slaggade en natt, mysigt. Vi var ute och fiskade med mamma och syrran... dock inte allt för mycket fisk, men några blev det.. Jonathan fick flest, så klart!!! duktig<3

Och somnae kring fyra tiden, låg ensam i min säng på övervåningen, var tvungen att sova med lampan tänd, var sjukt mörkrädd och var helt säker på att, ja vilken sekund som helst så skulle det komma in en mördare och.. döda mig! Så lika bra att ha lampan tänd, lättare att se hur mördaren ser ut. OM jag nu skulle överleva! Klockan sju kom iafl mamma och väckte mig, skulle upp å sjunga för Syrran som Fyller 20 år idag, GRATTIS, sis! Så det blev falsk sång och tårta!

näää klockan är halv sex, jag sitter fortfarande i min rosa morgonrock i väntan på att gästerna och den goda maten ska bli klar! kanske dags att göra sig iordning. Och förbereda sin sociala sida!

Sedan packar jag väskan och åker med mormor å morfar till Nälden, där ska jag träffa jonathan!=)
imorgon blir det ett hejdundrande kalas för syster i stan! Så hör av er!

/Pytti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0