FAN

Fan fan fan fan fan fan fan, fan fan fan.... FAN! Jag har tappat bort min mobil, gamla goa rara bettan you know! Tror aldrig att jag känt mig så handikappad förut. Sov hos jonathan igår natt. Minns att jag hade den på morgonen, sedan på bussen tittade jag i min handväska och så VIPS, den var borta. trodde den var kvar hemma hos Jonathan. Men nooope. Åkte dit och letade igår efter skolan. But no phone! Så går inte att få tag på mig och jag kan inte få tag på DIG mer än via msn. Fast idag ska jag nog springa på stan å köpa mig en ny telefon. Om inte Jonathan har hittat den när han kommer till mig efter skolan idag!

Well, gick och la mig klockan halv tio igår ungefär... eller. ah somnade kring halv 11. Börjar ju 12 idag och jag har ingen väckarklocka. That sucks. Men vaknade tio och mamma ringe på lägenhetens hemtelefon, så än så länge är det lungt med tiderna!
Ska ta mig något att äta, sedan en dusch. Om jag orkar!
Ska starta en ny kurs idag också, psykologi. jag har inte den blekaste om var vi ska samlas... Men hittar jag inte, så hittar jag inte! Sen slutar jag iafl. Skönt med helg och mys!

Skriver mer ikväll.
/Pytti
Ronja
Ronja                           Amanda                      Patricia                   Vanessa                Manuel(ingen bild) syskona Fernandez. Och snart blir det en ny syster/bror! mwah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0