I walking on sunshine!

Hej folks!

Om exakt sex timmar kommer jag att sätta mig döds trött i våran fräscha bil på en tur mot stockolm, beräknad att ta ca 7timmar! Sedan blir det till å yra omkring på Arlanda för att slutligen ta planet till BULGARIEN! Jag är P E P P!

Packade såå klart allt för mycket som vanligt, höll på att dö av skratt när jag hörde mammas stön när hon skulle lyfta in min resväska i bagaget när jag kom med bussen.. och som vanligt fick jag höra "meen Patricia, hur mycket har du med dig egentligen" Hoppas inte att jag är den första som packat en överfull resväska med kläder utan att öppna garderoben!!! hrmf.


Kommer sakna väldigt mycket folk när jag är borta också!
Kommer att ägna några extra tankar åt Pernilla Och Jimmy.. <3

Och en annan hemlig person, mmh ni skulle bara vilja veta!!

Ne nu ska jag fortsätta att pumpa musik i mina stackars öron, "I Walking on Sunshineeeee"

Smsa gärna, puss and hugs!!

Kommentarer
Postat av: Lina Pedersen

Åå, bra i bulgarien sötPatty?<3

2008-08-13 @ 18:35:04
URL: http://liinap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0