Söndag

hej hallå!
idag är det söndag, sega sega sega söndag! Men konstigt nog så har dagen varit helt okey... Känns inte alls jobbigt med skolan imorgon heller för den delen. Jag gillar schemat, lärarna och alla kompisar, så varför klaga? okej, skolmaten på Wargentin får man faktisk klaga på ibland! Men man ska vara glad över det man får, eller?

uppdatering för helgen. Fredag hade en lektion, psykologi! jag är verkligen glad att jag valde till psykologi... ett ämne som passar mig sjukt bra, än så länge vill säga!
Sedan träffade jag jonathan, följde med honom och åt på kebab baren (jag åt inte) vet inte riktigt, men tror att jag har förätit mig på kebab under sommaren! tyvärr!
20min över sex skildes jag ifrån min älskling och tog bussen mot mörsil, där blev det fest! hade faktisk huuur roligt som helst, tror faktisk att alla små by fester kan klå stadsfesterna rätt överlägset ibland! Lyckad kväll!!

Lördag och det var mörsildagarna, en tillställning som är varje år. Klockan två gick vi upp till folketshus och tittade på småstjärnorna. Förvånadsvärt söta barn kan vara ibland. Sen fick man ju en tillbaka blick när man själv stod där på scenen nervös som aldrig förr! Men kul var det och roligt var det att titta på!
Mamma hämtade mig, vi for till sällsjö och årets surströmmingsfest! alltid lika mysigt med den festen, sköt luftgivär åt surströmming (korv) träffade massa folk och en trollkarl var även på plats! En lyckad kväll det också.

Söndag idag har jag inte hunnit med mycket alls... sov rätt länge pratade med jonathan, kollade tv duschat. En typisk söndag! Men om några timmar tar jag bussen till nälden och jonathan. Är han snäll så får jag spela lite The sims, hoho!

Min mobil är fortfarande helt gone, så nu ska jag fixa ny telefon och så att jag får samma nummer! + att datorn fortfarande är trasig här i järpen.. så sitter på den pansionerade på mitt rum. Vi börjar faktisk komma rätt bra överens!

Nä nu ska jag dra på en skönlåt och  ta mig något att käkaa!   
/Pytti
 Slut på sommaren, hörde att det skulle bli snö i veckan också? hmmm

Kommentarer
Postat av: lina :)

Åh, jag skicka ju sms till dig, men då förstår ja.. Men avrs försvann den då? :O <33

2008-09-01 @ 11:41:49
URL: http://liinap.blogg.se/
Postat av: linnea

inget klårt byfesten, stan kan ju ta sej :P

2008-09-01 @ 18:24:52
URL: http://liinneab.blogg.se/
Postat av: martina

men åh, träffade du knetis?

2008-09-03 @ 16:29:35
Postat av: Amanda Fernandez

Snart är det sommar igen!! SOmmaren är här, kom igen kom igen!

2009-03-24 @ 22:10:15
URL: http://amandafernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0