h e m m a¨!

Tjena!

har nu kommit hem (igår) från en rolig, solig, regnig, badig, partig, matig vecka i Bulgarien Sunny beach. Har väldigt mycket att berätta, men börjar jag skriva så får ni antagligen läsa tills nästa år. Jag hade det iafl väldigt bra där borta, dock rätt surt med två dagar regn. Meeen, ni som föredrar gratisdrinkar, galna partyn, dans, långa stränder, snygga killar : GO FOR IT! där har ni allt i ett. Men akta er för galna taxi chaffisar, äh akta er för alla bulgarier, otrevligare får man nog leta efter, muttationer allihopa! Men tycker trots allt att det var en riktigt rolig resa.. men nästa gång blir det att fara dit med ett gäng kompisar!=)

Nu sitter jag ensam i Jonathans lägenhet. Han är och käkar kinesmat med Albin.. och snart är det jag som åker med min Pernilla och hennes Isak (och min isak) till Ås och käkar middag, som jag har längtat!

Mår illa när jag tänker på att det snart är skola igen, man borde nog utnyttja de här sista dagarna till tusen, men finns inte mycket att göra när det är så jävla dåligt väder! Men ska bli kul att träffa HP2B :D ett nytt år, nya möjligheter!<3
 
ikvääll efter middagen blir det nog jonathan och någon bra film! : )

hare bra så länge rå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0