Yraaaan

hello!

har ganska nyss kommit in från the storsjöYra in da Östersund! Hur ska man summera kvällen? både bra och dålig, dock lite för nykter.. aldrig mer köpa öl! aldrig i hela mitt LIV! aja, man lär sig av sina misstag som man brukar säga.
Kollade på mange, han är faktiskt riktigt bra live måste jag säga! Men meningen med kvällen var ju Blondie, ååh så bra! jag stod längst fram trodde att jag skulle bli mer mördbultad än jag blev.. men helt underbart vill jag lova!
Love her, mmh yes I do!

Nu blir det snart sömn och ladda upp för morgondagen, fredag=lars! hej jag är lyckligt lottad och lyckligast!

I was made for you!

puss, glöömmm inte fyra dagar drar jag till bulgarien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0