Åre Idag,

Klockan 8klev jag upp, eller 8min över för att vara exakt.
Tog en Dusch, och packade inför resan till Åre, Sedan sprang jag iväg till skolan och har precis avslutat HP rådet. Vi planerade lite inför julavslutningen, och självklart blev det fika också.
Nu sitter jag här och har Turism, med Hanna bredvid mig så klart, vill bara att tiden ska rusa fram nu de kommande tre timmarna så att vi kan få åka iväg. Ska jag vara riktigt ärlig längtar jag mest till HotellFrukosten.

Hade tänkt skriva av mig lite här, men kan inte riktigt komma på någonting att skriva... Skallen står helt still just nu.
Så kanske blir senare, och om inte annars i åre så klart..

Ha en bra dag PUSS / Fernandez
Hör gärna av er..
Älskar dig Jonathan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0