Åre is the shit!

Hejsan
kan inte annat än att bekänna att den här turen är och har varit helt underbar... Vi kom hit igår, självklart var tåget sent. Men vad kan man förvänta sig av SJ?
Vi kom iafl fram, vilket var huvudsaken, och vi tog oss till våra hotell rum.. såå fina, inte några andraklass rum det där inte, nej nej! Sen blev det middag, och direkt efter det badade vi. Jag och hanna bubblade mest i bubbelpoolen, är redan så less på badet här eftersom vi utnyttjat det så pass mycket tidigare.. Men vi provade också på "bastu landet" guld stjärna på det. Efter att vi badat bjöds det på bowling, tyvärr vann inte mitt lag.. Men tycker att vi kämpade bra och hade kul tillsammans vilket var huvudsaken!

På kvällen köpte vi chirre, och bara myste för fulla muggar framför tv:n i våra extreeeemt sköna sängar, höhö.
Idag blev det först hotell frulle, inte illa. Och sedan var vi på skistar och coperhill de nya hotellet, aldrig sett nå finare, kan förstå att det kostade 600miljoner att bygga...

Sitter bara här nu på Holiday och väntar på att klockan ska bli fyra så att bussen ska komma... Då drar jag till stan och blir förmodligen filmkväll med Jimmy, Mattsson, Mårre och Olle! Ska bli mysigt, alternativ två är att kolla Hockey på Olearys.

Nej min vistelse här i Åre har verkligen uppfyllt alla förväntningar, hade gärna stannat längre. Nästa år hoppas vi på en resa till London, sug på den ni!

Imorgon är det lucia på skolan, älskar det. Jul stämningen bara flödar då. Och på kvällen blir det FEST, har fått med mig bäckman också, så nu ska det bli röjjjj!

PUSS / Fernandez


Kommentarer
Postat av: hanna

massa röj imorgon;)<3

2008-12-11 @ 18:02:39
URL: http://hbeckman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0