En godmorgon

Morgonen har inletts ganska bra med ännu en föreläsning för handels i aulan. riktigt intressant faktiskt, och jag lärde mig även idag massvis av nya saker. Tummen upp!
Igår åkte jag ju som sagt på teater, och så otroligt bra den var, jösses. jag kunde bara inte sluta garva, ja stort + på teatermys med gamla släktingar!

Sen åkte jag bara hem till lägenheten, tittade på tv och tog det lungt. Var ju bondesökerfru, missade tyvärr första halvtimmen! Men tycker att alla bönder valde bort rätt kille/tjej..

I d a g  har jag lunch om precis en timme, sedan har vi inte samhälle så då får Ä N T L I G E N  jag och Hanna chansen att gå en sväng på stan och förhoppningsvis hittar vi massor utav julklappar som vi kan köpa, vill bara få det där överstökat, så man kan börja koncentrera sig på annat..

S e d a n  blir det middag och Hockey på olearys med Micke och någon av hans kompisar, kanske lina vill följa med också.. måste nog skicka iväg ett sms till henne nu med detsamma! Kommer att bli en toppen kväll.

Längtar verkligen tills jag ska få en dator... Tror jag vill ha en röd liten laptop. Nu ska jag jobba vidare, xxx / Fernandez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0