En hunka står på spel.

I d a g  är det första december och jag blir bländad av snön när man tittar ut genom alla fönster i datasalen där jag befinner mig.
Inatt sov jag hos Jonathan, vi såg på mamma mia och AA innan vi somnade, men Jonathan tyckte inte att mamma mia var bra, så vi stängde av alldeles innan slutet. Tur för han att jag sett det förut, och AA lockade mig faktiskt alldeles FÖR mycket.

N u  så ska jag avsluta den här jävla ARL lektionen som vi har nu, våran grupp har verkligen halkat efter i tidsplanen, skolan är bara en jävla pina just nu, så extremt skolless och förstår inte hur jag ska orka tre veckor till innan lovet.
Som tur är så ska jag äta middag hos mormor och morfar idag, mina små kusiner från sundsvall är ju här och hälsar på så ska dit och busa lite med dem och självklart se på JulKalendern som går i repris. Lär ju antagligen vara riktigt kasst som det har varit de senaste åren, en julkalender utan snö och julkänsla, som ett vanligt barnprogram.

Jag och Jimmy har slagit vad om vilka som kommer att gå längst innan slutspelet MODO eller Färjestad en hunka står på spel, så nu jäklar gäller det att vi vinner match efter match, nästa är ju på Torsdag och då ska jag och Micke på Olearys och titta på matchen och käka lite smarrig mat!

Nej, nu ska jag jobba lite.. ska försöka hitta lite leverantörer. yeeyh. Puss på er. Hörs ikväll / Fernandez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0