Förbannad

Jag måste säga det, att nu är det banne mig dags för MODO att bevisa vilka talanger det egentligen är, i början av matchen var de så OTROLIGT vassa, men deras försvarsspel är inget att hänga i julgranen. När det blev 1-0 till frölunda så märktes det direkt att de inte kämpade till 100procent, Och det måste man för att kunna vända och vinna, eller åtmistånde känna att de gjort en bra match. Och de fick på sig så jäkla många utvisningar och deras självförtroende sjönk mer och mer efter matchens gång, kändes nästan som om att de gav upp! sånt här gör än ju baara förbannad, när man vet hur bra de är. och att Karol Krizan tog på sig två utvisningar var INTE okej, nu tycker jag att du har gjort ditt för ett tag, vila upp dig och ta nya tag och kom tillbaka med glimten i ögat, visa vilken skicklig målvakt du är! Nej nu vill jag se stor förändring. Nu vill jag se MODO Hockey!

Nu ska jag ha psykologi, sedan blir det musik. Ska nog kolla när Jonathan spelar Fotboll sen också, med anna!
Kvällen bjuder förhoppningsvis på Ferre, och det med de bästa! SÅ hör gärna av er under kvällens gång...
Nu ska jag skynda mig på så att jag inte kommer sent, Puss på er / Fernandez


Kommentarer
Postat av: Lina

Lider med dig! :(

2008-12-05 @ 15:11:49
URL: http://liinapedersen.blogspot.com
Postat av: Sebastian Nagel

SÅ JÄÄÄÄÄVLA RÄTT ATT HAN ÄR SÄÄÄÄÄMT!!!!

Imorn pytti hoppas du vet vilka som spelar i SWEDBANK då ;) hehe kross kross kross

2008-12-13 @ 12:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0