Helgen..

Otroligt dåligt uppdaterat här i bloggen och det ber jag så mkt om ursäkt för, men har haft en sådan otroligt rolig och freakad helg.

Torsdag, det vill säga julavslutning, det bästa som hänt sedan sommar lovet. Ja, efter avslutningen gick jag med susanne på stan vi fixade de sista julklapparna, vi var trötta och klagade över det mesta, men det är faktiskt inte olagligt att vara lite bitter, ibland. Well, jag var lite stressad eftersom att jag skulle till anna och käka middag så jag skyndade mig att packa ihop kläder och smink och möttes upp av ett gäng, på fem snygga tjejer, och eftersom att de redan var klar med maten var det bara att hugga in! Maten var sjukt god, och under kvällen så kom det lite mer tjejer och vi hade en rolig förfest innan vi tog oss i kragen och begav oss till huvud Festen, måste säga att jag hade SJUKT roligt kung folk och jag var på bra humör, gillar't. Freakad kväll, precis som det ska vara!

Fredag så hörde Pernilla av sig, jag hade redan bestämt att jag skulle följa Anna G och några tjejer till på en fest bort mot Odensala, dock nykter. Så jag bjöd med mig Pernilla och väl hemma hos Anna så blev det Tacos. Men eftersom att det var fredag, vi var pepp för fest så KUNDE VI INTE hålla oss, Nej Skål säger jag bara. Även det en galen kväll. Men ack, inte bättre än Torsdagen.

Lördagen invigde jag och pernilla med Pizza, vilket kitlade skönt i kistan! Precis vad vi båda behövde..
Senare på kvällen, vid nio snåret så kom Robin till mig. Och vi båda blev minst lika besvikna när de sa att gårdagens program av Svensson Svensson var det absolut sista, besvikelse!

Och nu är jag hemma i Järpen igen, skönt. Ska snart slå in julklappar... Hörs i ett senare inlägg ikväll, PUSS / Fernandez
Och se där, världens heeetaste TRÖJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0