ilska

a R g- Det är just vad jag blir när jag förlorar mot mamma när vi spelar spel... Jag blir riktigt sur, så nu har jag vikt undan och satt mig här vid datorn och mumsar på Werthers Orginal, Och försöker komma på bättre tankar. Har fortfarande inte slagit in mina Julklappar och har lite ångest att jag inte köpt någon till min Morbror Torbjörn. Just nu så lutar mina tankar mest åt den 26 december, då blir det mest troligt Dans i Laxsjö, Självfallet är det Jannez som kommer att vara där och spela, är helt 100 på att det kommer att bli en hellyckad kväll, brukar ju oftast vara extra kul när det är lite avsides ni vet, där är alltid alla så glada, stora som små. Och vem uppskattar inte det?

Jag har hjälp mamma att handla och baka idag också, vi har gjort en kaka som ska vara inne i ugnen två timmar, jösses alltså! Hoppas för guds skull att den blir god, annars jämans!
De andra här hemma ska kolla på en skräckfilm nu, själv så vågar jag inte titta.. Så får väl sitta här i min ensamhet!
xxxx / Fernandez


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0