kul helg.



Åååh ja, min helg blev verkligen lyckad. Tro mig.
En sak är bevisad, och det är att fester alltid blir som roligast när man bestämmer sig för att gå på dem i sista sekund, precis som i fredas, jag hade inga större förhoppningar om hur kvällen skulle bli eller sluta, och gissa vad, jag hade en sjukt rolig start och slut på kvällen. Förfesten med brudarna omvandlades genom kvällens gång till en líten.. ja vad ska man säga? Mellan stor rolig fest.. Men efter ett tag kände vi att det räckte och vi ville ju inte att Våran Käraste vän Anna Gudmarsdotter skulle få en prick i registret, eller dess värre bli vräkt och stå utan bostad. Nej nej. såå vi gick vidare, eller tog en jävligt dyr taxi till Idrott och Hälsa festen där jag fíck träffa massvis av gamla goa klasskamrater som jag tyvärr glidit ifrån nu under gymnasie tiden... Självklart blev det Kebab till nattmat och sedan gick jag hem och somnade direkt.

På lördagen skulle jag egentligen kolla på när Anton och Victor skulle spela hockey, men sliten som man var låg jag bara i sängen och kollade på tv, riktigt skönt det också. Jonathan kom lite senare, och det blev en mys kväll med Chips Godis och tv:tittande.. precis behövligt.

Söndagen bjöd inte på så mycket äventyr, jag låg som på lördagen mest bara i sängen, var med Jonathan och när han drog tog jag mig i Kragen och städade lite, mamma kom ju på kvällen så det var väl lika bra. Till middag gjorde jag en ooooobeskrivligt god sallad, ni skulle bara veta. Den åt jag framför tv:n och sedan blev det film och te med mammsen!

Idag ville jag inget annat än att ligga kvar i sängen hela dagen, gick till skolan och vilket snö väder, jag såg rent ut sagt ut som en snögubbe när jag kom fram till skolan, nej vintern är faktiskt inget för mig. Hela vägen till skolan tänkte jag bara på Sommar Sommar och åter Sommar! Och det är precis vad jag behöver nu, sol och värme.

ps. Tack Jimmy för mackan jag fick i lyan idag:D ds.
/ Fernandez''


Kommentarer
Postat av: annaa

hahahahhahha jag hade sjukt kul, allt bara freaka men jag gillar det! vi måste snacka nåt! du bara försvann ju :P

2008-12-08 @ 13:12:52
URL: http://annamarielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0