Medicin

Inte speciellt roligt att gå upp vid sju slaget när jag inte sovit något på hela natten. Men var så illa tvungen att gå till Doktorn med mina besvär, de tog ett tag innan läkaren visste vad det var, men efter att hon talat med hudexperterna fick vi fram ett svar, vi vet dock inte vad allergin beror på, och kommer antagligen inte få veta heller. Men det BÄSTA av allt var att jag fick Medicin, två olika en som jag ska ta varje morgon och en annan jag ska ta när det är som värst och av den dosen ska jag ta 12tabletter i samma veva, 12!!!! Det kan ju fasen inte vara Normalt??? Aja, bara jag slipper allt besvär är jag hel-nöjd.
                                                          
Om bara någon timme så kommer min storasyster Vanessa hem också, det ska bli riktigt roligt faktisk. Blir ju inte att man träffas så överdrivet mycket nu när hon bor i Umeå, och rykterna säger att hon redan längtar tillbaka. FAST hon inte kommit hem ännu, lilla lilla gumman! Nu ska jag göra mig en Smörgås med Julost, min Favorit / Fernandez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0