respektlöst

R e s p e k t l ö s t. Jag är trött på människor som inte kan visa någon respekt alls för människor, idag hade jag bara lust att slå till en hel drös på skolan. Vi hade nämligen föreläsning i aulan om hur man ska hjälpa människor med diabetes, det var verkligen super intressant, MEN marioteten av alla som var där satt och pratade med varandra, skrattade, kastade saker kring sig och lyssnade antagligen inte ett knyst!
Jag kände kände ilskan inom mig, kokade nästan, först ska ju hon ha modet att ställa sig inför så mycket folk, hon har förberätt sig länge och när hon väl tar modet till sig så är det ingen som lyssnar. Och efter hör man hur alla klagar om hur dåligt och tråkigt det var, jaa antagligen får man den uppfattningen om man inte ens kan anstränga sig att lyssna. Hon var verkligen hur bra som helst, och jag lärde mig massvis, guldstjärna till alla som visade lite respekt, verkligen!

Nu är jag hos mormor och morfar, har spelat bingo men jag vann ingenting:(
Då blev jag bjuden på knäck av mormor, betydligt mycket godare än den jag och linnea kokade.. antar att man lär sig med åren! Nu om ungefär en kvart(?) så åker vi och kollar när morbror spelar teater, han är BÄST!

Sedan vet jag inte vad kvällen kommer att bjuda på, blir nog en lugn och myskväll framför tv:n!

Nej, nu ska jag göra mig iodning. Puss Kram / Fernandez


Kommentarer
Postat av: carro

jag hatar också att folk är så jävla respektlösa ibland ÅHH idioter

2008-12-05 @ 14:05:16
URL: http://sillstroms.blogg.se/
Postat av: Mikaela

fina ögon..

2008-12-05 @ 14:08:56
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Cecilia

MEN DU!! Då var vi fan två!! jag hörde iallafall NADA där bak där jag satt p.g.a några jävla ungar som satt bakom! SÅ jävla respektlöst!

2008-12-08 @ 20:17:15
URL: http://ceeciliam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0