Sluut på julen.

Nu är jag hemma, från allt julfirande. Jag satt och funderade idag när jag tittade på tv och de fortfarande spelade julsånger, hur länge är det jul egentligen? Man kan ju inte hålla på så här hur länge som helst? Själv tycker jag att man kan avsluta allt som har med jul att göra 1Januari, då det är ett nytt år liksom!

Jag måste säga att jag är riktigt sugen på nyår nu faktiskt, jag kommer att bli istan och fira. Först med middag hos Elina, sedan kommer festligheterna att fortsätta där hos henne! Om vi drar oss vidare lär ju visa sig, badhusparken vid 12 slaget kanske, fast än att det är sjukt tråkigt, och kallt där vid vattnet! Och inte nog med det finns det ju raket galna människor där också!

Imorgon blir det åre, ska dit med mina morbröder, kusiner och min syster Vanessa. Medans de badar så ska jag visa Vanessa hur man Bowlar, höhö! Sedan blir det en snabb titt i Åres butiker innan vi åker hem igen, och jag drar in till stan.

Köpte mig lösnaglar idag också, fråga mig inte varför när mina egna växer fortare än ogräs. Men kan ju vara roligt att testa något nytt. Köpte lite annat krimskrams också, skönt så här efter jul att kunna spendera lite pengar på sig själv!

Nu ska jag limmafast naglarna och tänka ut världens bästa Nyårs Löfte, skriver senare här i bloggen vad mitt löfte blir, eller får man inte berätta det för någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0