Titanic


Den här filmen är  så underbar.
Igår kväll klockan nio så var det ju Titanic på tv3. Så jag och Jonathan tog tillfället i akt och tittade, det är något magiskt med den här filmen, det kan mycket möjligt vara den mest berörande film som finns. Bilden ovan representerar min favorit scen. Och nej, jag kunde inte hålla tårarna tillbaka.

Ikväll är det ju mini Julafton med mina bästa brudar i klassen, vi ska dricka glögg byta julklappar och ha det allmänt mysigt så här innan jullovet, så efter skolan MÅSTE jag köpa ett paket.
hej jag heter patricia och gör allt i sista sekund. Nä,men att dra ut på julklapparna är inte bra, så ta inte efter.

Nu är jag less på min allergi, vaknade av panik inatt, trodde jag skulle klia sönder  ansiktet. Och tiderna hos doktorn är klena!
Och tänka sig, imorgon får vi äntligen Jullov dock har våra turism lärare avslutat terminen med ett prov, inte speciellt passande!

Nu ska jag plugga inför morgondagens prov, marknadsföring i Turism. Ge mig lite ork, tack. / Fernandez


Kommentarer
Postat av: pernilla

Jag såg också titanic, fast bara mitten, upptäckte att klockn blev kvart över tolv när slutet höll på,så då gick jag och la mig. Tur det, annars hade jag väl dött av sorg när Dicaprio dör:(

2008-12-17 @ 10:30:12
URL: http://pernillapernilla.blogspot.com
Postat av: Patricia

haha lilla stumpan då, jag dog av sorg. Ja iafl nästan, lever ju idag.. Menmen.Blir det stan efter skolan? <3

2008-12-17 @ 12:12:32
URL: http://fernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0