Leverpastej

Alla människor har ju för det mesta ett "sug" efter någonting när det gäller mat väg, jag kan tänka mig att de flesta olyckligt nog fastnat i socker suget, eller den där feta maten. Personligen tycker jag inte alls att Godis är speciellt gott, jag äter det helst inte, isfl är jag tjejen som föredrar Chips och Popcorn om Fredagskvällarna. Men någonting som jag har märkt, speciellt i senare tid är suget efter en Leverpastej macka med inlagt gurka, haha. Låter kanske lite knasigt, men nä, jag måste säga att det är verkligen pricket över i:t. Det var inte alls länge sedan jag inte tyckte om det, men antagligen berodde det på att jag inte vågade ta steget och smaka, som vilken barnrumpa som helst! Men sedan första gången jag åt en riktig macka med leverpastej har jag fastnat helt!
När jag är sur eller arg så löser jag de problemen genom att käka en macka med leverpastejmacka med inlagdgurka, så är problemen som bort blåst sen, det visste ni inte va, att saker och ting var så enkelt fixat? Skämt och sido.
Men det jag vill komma fram till är att en leverpastejmacka är ett oerhört lätt sätt att förgylla vardagen med! (ha ha)

Klockan är strax över 01:00 och jag funderar skarpt på att slå in lite julklappar. Det är nästan lite overkligt att det är Julafton imorgon? Ju närmare vi kommer desto mer längtar jag efter sommaren och dess härligheter!
Måste passa på att ge en Hälsning till min kompis Ole borta i Norge, som har det minst lika tråkigt som jag just nu!:D
Kramar / Patricia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0