Kisse katt!

Äntligen, nu är vi iafl nästan helt säkra på vad min allergiska chock är.. Jag har de senaste veckan fått massvis av kliande utslag, och andningsproblem har jag ju haft i flera år men doktorerna har inte vetat vad det är. Men nu så, ska till doktorn så fort som möjligt. Hoppas på medicin för det här orkar jag verkligen inte med. Fick iafl medicin idag och svullnaden la sig. Skönt.

Idag så har jag inte alls gjort något vettigt, har mest suttit och tittar på kattungar på blocket, sa till mamma att jag ville ha en i julklapp, så hoppas att jag får en liten filur att gosa med i lägenheten nu. Helst vill jag ju ha en hundvalp, men är nog lite för mycket jobb, har inte tid med det just nu faktiskt, så en kattunge vore perfekt!
Och den här vill jag ha, Finns på frösön.

 3500-,
Sjukt gölli, så nu gäller det att övertala mamma.
Om någon har eller vet någon annan som har kattungar så får ni gärna höra av er till mig!

Kommer antagligen att åka in till stan igen vid 6-7 tiden ikväll, kommer bara ta det lungt och mysa framför tv:n. Ska försöka plugga samhälle också, har ett prov att göra innan lovet. Suck och Pust.
Tänka sig, att på torsdag får vi jullov och stressen över julklapparna ligger fortfarande och gnager..

Kyss / Fernandez



Kommentarer
Postat av: Johanna Norrman

Hej Patricia! Kom bara in här hos dig av en slump. Tråkigt att höra om dig och Jonathan, men det går fler tåg, (trots att det är min bror jag surrar om :) så det ordnar sig!

Sen så märker jag att vi är ute efter samma katt, har oxå sett den där på Blocket, och den står överst på min önskelista :P

Sköt om dig, vi lär ju ses även om inte lika ofta nu för tiden! Kramar

2008-12-16 @ 07:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0