Julklappar

det blev ingen stan efter lunch, vi fick ha svenskan tidigare istället så slutade vi kring två tiden... M e n  efter det så pallrade jag och hanna oss ner på stan för att köpa julklappar, kunna "stryka" några paket på listan. vi lyckades dock inte så bra, det slutade med att jag köpte en:
~Blå hög kjol på Rut mfl.
~En foundation ( använder inte det i vanliga fall så engångs företelse ).
~Godis.

Det värsta
av allting var, att allt jag köpte var till mig.. gaaah, pengarna på kontot bara dunstar bort känns det som! Och ikväll kommer det att ryka ännu mer på Olearys. Vilket fall fick jag också med mig Jimmy och Hanna så vi blir ett skönt gäng ikväll, som ser hockey och får tid att umgås, jag och jimmy träffas alldeles för lite utanför skolan nu för tiden och det har vi ju lovat oss själva att ändra på, så det här är ju en bra start!

Just nu befinner jag mig hos mormor och morfar, har varit här varje dag efter skolan den här veckan, men måste ju passa på nu när det är främmande, och sen är det ju extra härligt när man slipper bekymmra sig om maten som man måste laga, sedan diggar jag ju datorn rätt starkt förståssss...

Tittade faktisk på en dator idag på stan, blir ingen röd laptop. Hittade min dröm dator men den kostade 11 000 -,
måste nog leta vidare..

Önska MODO lycka till ikväll, ha det bra / Fernandez


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0