världens bästa vän.

En sann vän, det är precis vad jag har. Den ärligaste vännen som man kan ha, en vän som alltid ställer upp, det är precis vad jag har, en vän som jag älskar och som älskar mig tillbaka, det är så det ska vara.
Att veta att man har en vän som alltid finns där för än är nog det underbaraste som finns? Och så otroligt mycket vi har varit med om tillsammans, hur vi ställt upp, tröstat varandra, i alla lägen. Hur sjukligt roligt vi har tillsammans, hur mycket vi skrattat och varit lyckliga tillsammans. Utan dig vore jag inte den människa jag är idag, utan dig hade mitt liv varit en jävla pina, för jag vet att du aldrig, aldrig sviker mig. Att veta att du bara finns där, varje dag. Att du accepterar mig precis som den jag är. När jag gör något fel finns du alltid vid min sida och hjälper mig. När jag ligger på botten ger du mig orken att ställa mig upp, att resa mig, se framåt och stolt gå vidare.
Hur två människor kan förstå varandra så bra är nästan helt ofattbart, vi märker direkt när någonting inte står rätt till, eller när något underbart hänt.


Allt vi varit med om, och allt VI ska vara med om, alla våra planer. Vi har det båda väldigt svårt just nu därför det är så underbart att veta att vi alltid finns där för varandra. utan dig vore jag inte hel, faller du, står jag för två.
Den här sången är till dig, världens bästa Jimmy Hernerud!


Kommentarer
Postat av: Anonym

JAGÄSLKARDIGSÅJÄVLAMKTÄLSKLING<3

2008-12-13 @ 23:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0