Mina Julklappar

  • En Dator
  • Ett regnställ
  • Ett par strumpor
  • En väska med smink (en sådan ni vet som innehåller allting)
  • 500kr
  • Två DVD filmer
  • Två prydnadskuddar
  • En bricka
  • Två par Handskar/Halsduk
  • Ett par Leggings
  • Bok
  • Tidning
  • Ljus
  • Smycken (Ring, örhängen och två halsband)
  • Hårfön (snygg vit från Björn axén, riktigt bra med varm och kall tork)
  • Vattenkokare

Det där var de julklappar jag fick på Julafton, jag kan inte säga annat än att jag är SJUKT nöjd. Blev så obeskrivligt gla över allting eftersom allt var behövligt, inte nog med det blev jag svimm färdig när jag öppnade paketet med Datorn, blev sjukt glad, hade faktiskt inte förväntat mig en! men TUSEN TUSEN TACK för allting. Sedan måste jag säga att morfar klädde sig bra som tomte, haha. Kan ha varit kvällens stora skratt.

Idag har jag inte gjort mycket alls, igår var vi ute på promenix och sedan åkte vi madrass, har nästan glömt hur roligt det är att vara ute och "leka" i snön!

Imorgon vet jag inte vad som händer, jag hoppas att jag kan åka till Laxsjö på dans, skulle jag verkligen vilja. men får se om jag tar mig dit eller ej, den stora frågan!

Tror jag ska lägga mig snart, får se om jag hinner med ett inlägg imorgon också.. datorn här ute i skoger är inte den snabaste, när det gäller internet. men ha det så bra så länge. hoppas ni haft en bra Jul / Fernandez


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0