Återförening?

Hur en bussresa kan bli till en liten"återträff"!
Igår när jag hoppade på bussen, var jag inte på så speciellt bra humör eftersom att Ipod:en var helt slut på batteri. Så lite bittert var jag allt när  bussen från Järpens järnvägs station avgick. Sedan när vi rullade in mot Mörsil, så hoppade till min stora förvåning FILLE och MADDIS på bussen, och jag blev helt chockad eftersom att jag inte träffat fille på över ett år skulle jag tro!
Och inte nog med det, vid nästa håll plats så hoppade PERNILLA och BENITA på bussen. Och även här blev jag helt överväldigad. Sedan så åkte vi mot mattmar och där hoppade JOSSE och RON på bussen. Så där satt vi nästan hela järngänget samlade, och INTE NOG MED DET, när vi kom fram till stan och gick in på hemköp för att handla så kom MARIE, KAROLINA och PERNILLA.a. Då trodde jag inte att det var sant, där var vi gamla goa mörsil gänget som hållit ihop sen barntiden, bara HANNA och LELLE som fattades! Den lilla återföreningen gjorde min kväll.

Nu sitter jag på skolan och har ARL, är lite less på det arbete som vi håller på med nu och är sugen på att börja med något nýtt innan jag storknar...

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag, kanske gå på stan och köpa julklappar. Har iafl fixat det till mormor och morfar nu. Samt mamma. Så det går ju åt rätt riktning.

Nu ska jag vara hurtig och leta fram lite leverantörer och motivera varför just de är så viktiga för vårt företag..
Puss / Fernandez


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0