Nytt år

IDAG smäller det mina vänner, har längtat väldigt länge efter 2009 faktiskt. vad skönt det ska bli att få.. liksom börja om på nytt. Ett nytt år nya möjligheter, kunna sätta upp nya gränser, sträva efter nya mål! Det här är mina nyårs löften:

* Börja träna på friskis och svettis med susanne direkt när vi börjar skolan, de här löftet är för både mig och susanne, mena BEACH 2009 HERE WE COME!

*
Göra klart mina kapitel i matte A sedan ettan. Ska verkligen göra det nu. Fast än att jag är SÄMST i matte.

* Njuta av livet till tusen, leva livet som en riktig 17/18 åring tillsammans med mina VÄNNER!

* HA VÄRLDENS BÄSTA SOMMAR FYLLD AV UTOMLANDSRESOR Och FESTIVALER!

*
Lära mig att uppskatta livet!

* Festa mindre och bli pluggis.

* Skaffa jobb och sluta leva på mamma.

* HA MITT LIVS ROLIGASTE ÅR!!!

GOTT NYTT ÅR ! / Fernandez

Kommentarer
Postat av: Amanda Fernandez

Snart är du 18..

2009-03-24 @ 22:13:19
URL: http://amandafernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0