trötter

jag är verkligen inte människan som INTE vaknar utav väckarklockan, det som hände imorse var att jag försov mig. Första gången på jag vet inte hur länge? och eftersom att jag inte vaknade av väckarklockan är det ett väldigt stort bevis på hur  t r ö t t  jag egentligen är, så när jag vaknade bestämde jag mig för att slippa skolan idag, kände att jag var värd en liten paus. skolan suger verkligen ut alla krafter man har, sedan måste man hem laga mat, städa osv... inte konstigt att man är trött precis hela tiden, och då klagar man ju på allting och ja, det blir en obehaglig ond cirkel av allting!
Sedan att det blir mörkt så tidigt gör ju inte saken bättre precis...

jag är hos mormor och morfar idag igen, har käkat lite mat varit med kusinerna, kikat tv och fått lite nya krafter. De ska snart ut och då tror jag nog att jag ska ta mig ett varmt bad och bara vara. Bara slappna av och inte tänka på allting som är så jobbigt, just nu gruvar jag mig mest för vad jag ska köpa i julklapp till alla och när man ska få orken att köpa allting?
just nu, för studen så är jag inte ett dugg pepp för julafton eller vintern överhuvudtaget, skulle hellst vilja ha sommar och den 23juli för då fyller jag ju 18. Men då lär ju ansvaret för allting bli på tok förstort att allting rasar samman. Så jag kan nog vara 17 ett tag till trots allt...
 
och julkalendern var inte speciellt bra, precis som förväntat. Gäller att ha så låga förväntningar som möjligt så kanske det blir bra tillslut..
ha det bra / Fernandez


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0