F e r na n d e z

Jag fick ett VG på mitt samhälls prov, jag är nöjd eftersom att jag inte tränat!
Nu har vi julpysslat och jag har ätit pepparkakor, körde någon lek också, självklar var jag galen eftersom att jag ville att vi skulle vinna, blev oavgjort!

Provet i Turism var sjukt svårt och kan inte sätta fingret på hur det gick... Men jag hoppas på det bästa.
Klockan fem så ska vi iafl samlas hos anna och då blir det middag, kommer nog bli riktgit kul. Synd bara att jag glömt kameran i järpen, men förhoppningsvis har någon annan med sig så att jag kan sno senare. Kommer då att ladda upp dem här på bloggen!

Funderar på att åka hem på fredag, beror på vad stan bjuder på. Känner att jag vill hem och julpynta och så måste jag ju hugga julgranen!

Hoppas alla får en trevlig kväll / Fernande



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0