Turn back time

Jag har kommit på att julen är fan meningslös egentligen, speciellt när inget blir som man tänkt sig. Det här kommer antagligen att bli mitt livs tråkigaste jul. När INGET kommer att vara som det brukar, vad är det då för idé att låtsas? Jag ser inte meningen med det, nej jag vill ha det som det brukar vara, med mina ÄLSKADE kusiner, annars kan jag lika gärna skita i hela julafton. Jag vill ha det precis som det alltid har varit och som det antagligen aldrig mer kommer att bli!
 D e t   b l i r  i n t e  a l l t i d  s o m  m a n  t ä n k t  s i g .

Kan inte bara gud göra så att det blir sommar? Årets Bästa årstid. Jag orkar inte med vintern, den är på tok för lång och allt är så mörkt och tråkigt! (utom snön, den är rätt vit). Nä, tänk vad underbart det hade varit om det alltid var skinande sol, bad, festivaler, fester, sena nätter, förälskelser, sommar året om.. förutom Åre, där kan de vara vinter så kan man själv välja hur man vill ha det! Nej, det finns inget bättre än sommaren och den här kommande fyller ju jag 18, så det ser jag fram emot lite extra mycket!

Jag kan fortfarande inte komma på vad jag ska göra under nyår? Så vet ni något kul, SÄG TILL!. Det är guldvärt.

Den här låten spelas i mina öron 24/7 just nu. Påminner mig om helgen. Lyssna och Dansa med! / F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0