Sömnbrist!

Jobbigt. Jag sov inte en blund inatt, jag kan verkligen inte fatta vad som är fel, beror det på den eviga stressen som lagt sig över mig? Kanske oroade jag mig för mycket över samhällsprovet som jag HELT glömt.
Vilket fall, sliten och trött gick jag till skolen och inledde dagen med prov, Men tror nog att det gick ganska bra ändå fast jag knappt hunnit plugga!

Sen hade vi svenska, då var Kristin snäll och bjöd på frukt och Julmust, sedan jobbade jag och Hanna med redovisningen om Bellman..

Har ARL nu och det luktar tändvätska i hela rummet, snart faller väl alla ihop på golvet FÖRGIFTADE! nä, sådan tragedi vill jag inte veta av. Men har riktigt ont när jag andas, men det beror dock på min allergi.

Nu längtar jag till lunchen, då det bjuds på kycklinggryta. Sedan så ska vi Bowla på idrotten, då ska jag visa klassen vars skåpet ska stå!(stort snack men liten verkstad) Nejdå, ska iafl vinna över bäckman! haha.

De senaste dagarna har jag inte gjort peciellt mycket. Varit med Jonathan, vet dock inte vad kvällen bjuder på. Blir nog klistrad framför tv:n är ju faktiskt desperatahusfruar ikväll.

Johanna, Jonathans syrra sa att hon också var intresserad av katten jag vill ha i julklapp, så nu har jag lite konkurrens:)
Nej, magen kurrar och det är tid för lunch, Ta hand om er / Fernandez


Kommentarer
Postat av: L

vad har du för allergi? :)

2008-12-16 @ 17:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0