mysig kväll

m i n dag igår blev faktiskt väldigt lyckad, eller kväll kanske man kan säga. efter det att vi hade ätit så kom jonathan dit också, mormor och "småkusinerna" hade tjatat om att han skulle komma dit, och frågat efter honom hela dagen. Så de blev ju lagomt nöjd när han satt med mig i soffan efter att de hade varit ute och lekt!

Sedan spelade vi bingo (inte på tv) och hade det allmänt trevligt, sedan blev det AA, te och pepparkakor innan i åkte in till stan igen med min morbror, fick förresten fyra fri biljetter tills hans teater, så ikväll så ska jag åka och kolla. äntligen, det är en uppföljare på "dan då dan dog" så det ska bli spännande att se!

Ska även idag åka till mormor och morfar och äta, morfars syster Berit kommer från Sundsvall också, så ska passa på att säga hej till henne också. sedan blir det ju lax till mat och det sitter ju aldrig fel... Vad kvällen kommer att erbjuda vet jag inte riktigt, är ju Bonde söker fru. Men det kanske jag missar pågrund av teatern. Men det lär ju visa sig.

Idag är det tacos till lunch här på skolan också, antagligen den sämsta tacosen eftersom att det inte finns o s t  eller g u r k a  ! men man ska väl inte klaga, nu när det äntligen blir lite god mat så man kan äta sig mätt!

Imorgon ska jag och micke gå på olearys, käka, chilla och se hockey. hoppas att vinden ger med sig så att det blir vinst för favoriterna mina!

 so long / fernandez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0