tankfylld

Nu sitter jag här och väntar in andra avenyn..
Imorgon åker jag med turism klassen till Åre, vi ska få bo på hotell, gratis bad, bowling. golf och allt käk.
Ska verkligen bli helt underbart att komma bort ett tag, tänka, slippa stressen och allt oro, jag behöver det, precis just nu...
Sedan så hoppas jag att det är mycket andra ungdomar där, så man kan träffa lite nytt folk, binda nya kontaker, det skulle jag tycka var ganska kul faktisk, brukar ju hänga mycket människor där från Norge, och en kurs i Norska på köpet är väl ingen dålig idé..

När vi kommer hem är det ju så gott som helg, då ska jag festa och ha roligt.
Måste ta tag i det där med Julklapparna också, hejje hejja patricia. Kommer aldrig ORKA, hoppas på att hitta någonting i Åre, det är ju nu mera en mini stad, tro det eller ej.

F u n d e r a r  över nyår också.. Blir det kanske Norge? syrran talar ju om att draget där borta är tusen gånger bättre där än i sverige, och jag är inte förvånad. Vem vet Oslos gator kanske är som gjorda för mig?. aja, har viktigare saker att tänka på just nu...

Nu poppar Lina Popcorn åt oss, ska bli mums, Ha en trevlig kväll. So long / Fernandez

Inte ett andetag utan dig, du är bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0