Brustet hjärta

P r e c i s  s o m  f ö r r a  g å n g e n  k o m m e r   j a g  a t t  s a k n a  d i g , kommer verkligen att ta tid för mig att gå igenom allt det här en gång till, jag vet inte riktigt om det var meningen att det skulle sluta så här IGEN?
Det var ju inte så här det skulle bli, Jonathan!

Nu känner jag att vinter är alldeles för deprimerande för mig, egentligen så vill jag bara ha sommar. Har så mycket planer för sommaren så det är inte klokt. Tror att det kommer att bli en bra sommar, det måste det bli... Men först måste ju jag och Susanne komma igång med träningen, vi har lovar varandra och oss själva att efter jul så är det andra bullar som gäller, hård träning och mer plugg.. Längtar dock inte till pluggandet.

Och att jag inte köpt en julklapp gör ju inte att saken känns bättre, på onsdag ska vi ha miniJulafton och till dess måste jag ju verkligen ha kirrat det här med julklapparna. Kan inte någon ge ett bra tips på något man kan ge bort till en kompis på 17år? Känner att min fantasi inte är så aktiv längre, annat var det när man var liten.

Mormor ringde mig imorse också, vill att jag ska följa med till stugan och jag sa att jag skulle komma med besked senare, så nu har jag beslutsångest.. Kan ju vara rätt skönt att komma hem nu när inget är som det ska vara.
Mamma ville att jag skulle komma hem så vi kunde hyra en komedi och hitta på något roligt tillsammans. Men jag vet inte.

Aja, dags att ta sig i kragen och göra den här dagen till något alldeles extra.
Det blir inte alltid som man tänkt sig / Fernandez


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0