gårdagen

Hej å hå!

Jag hade faktiskt väldigt trevligt igår! =)
Började hos Världens snällaste Ragge, kom dit å då var redan Jimmy<3, ragge, micke, Oskar å Tommy där!
Var mycket mysigt och roligt. Träffade även världens efterlängtade PERNILLA!!!! så sjukt länge sedan nu, har saknat som ett as, synd hon jobbade å inte kunde följa med till kluk!=(

Minns inte vad klockan var när vi drog.. men jag hade der väldigt roligt iafl.. lite fööör mycker dricka för min del, men var roligt iafl=) träffade efterlängtade människor också!

Sen blidde det efter ferre hos ragge, dock inte så länge eftersom att frida ville hem:P så vi for till jimmy och även oskar beslöt sig för att sova där, vi ååååt mega mycket mackor och sen blev det lite snack i sängen sen slocknade vi på en gång.. vaknade vid sju aldrig mått så dåligt i mitt liv!! somnade om igen vid nio!

Och idag har jag varit med min älskling jimmyy. nu e jag hemma och ikväll blir det staden och film med söt Leo!=)

Jimmy hernerud höuga vad jag älskar diiiiiiig världens bästa!

Kommentarer
Postat av: Hernerud

Snyggt :) fatta nog hur man läser nu:D Älskardig möeee<3måste leka snart igen <3<3<3<3 möee kärlek

2008-07-21 @ 13:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0