home!

Hello!

Nu är jag hemma från en vistelse i Underbara Umeå, har haft det väldigt kul, tråkigt å mysigt!
Träffade lillsyrran igår, sjukt sööööööt hon är. Love Love Love! Sen idag gick jag pappa vanessa på  staden fikade osv, pappa försökte tvinga mig att ställa upp som en modell på torget, höll på att döö och sten vägra!!

Sen åkte vi en varm bilresa tillbaka mot Jämtland, satt i bilen å sjöng Johan på snippen med mormor, å jämtlands sången såklart;) Sedan blev man bjuden på middag i ås, gott vare! For vidare till Lugnvik å nu hemma i helvetet (Järpen).. segt!! Åker troligast in till staden imåra, om inte annat blir det bus med Pernilla å Jimmy, som jag har saknat förjäves!

Bilder kommer sen, om jag ids lägga upp dem.. =)

Just idag mår jag bra!!

Huggggggggggs!

Kommentarer
Postat av: anna

jag mår bra när du mår bra honey!

2008-07-17 @ 21:38:48
URL: http://annamarielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0