måndag

shaa!
det är måååndag morgon, å mitt huvud känns så tungt!
Var hos leo igår, såg på två skräckfilmer! åååh en var sjukt hemskt, kunde faktiskt inte sova inatt!=( hatar när äckliga ungar ska vara med i filmer! uuuursh, hata!

Nu ska jag åka till mormor å morfar<3 ska äta korv med bröd:D sedan så åker jag hem till järpen, eller stugan i sällsjö.. får se hur det blir med den saken!
Fyller ju år om två dagar också!:D ska bli skönt att slippa säga att man är 16, låter så jävla litet!
Ska iafl fira mig med familjen imorgom eftersom att mamma åker bort på min födelsedag som vanligt :@ aaarg!

Så kanske blir fest på onsdag då!=)

Och syrran i spanien har fått en "värme stroke" =( vilket är väldigt farligt och man kan dö av det!
Blir det inte bättre snart blir det sjukhuset! huwa. Några på hotellet tar hand om na nu, blire inte bättre snart blir det sjukhuset! hoppas det blir bra, älskar dig sis!

Hugs!

Är
hemma i järpen, inte speciellt roligt om man säger så!
Hoppas verkligen att det blir fäviken på fredag med Jimmy å Ragge! frågan är bara vars vi ska sova? hmm..
Skulle vara kul om vi fick tag på ett gammalt tält, så om det är någon som har något billigt skit tält, Hojta till, vi e suugna!

/ Fernandez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0